


Magyarország legátfogóbb Gen Z Reportja
Ismerd meg a Z generáció értékrendjét, digitális szokásait és vásárlási döntéseit!
ÉrdekelA kutatásról
Kutatásunk betekintést nyújt a Z generáció digitális szokásaiba, értékrendjébe, vásárlási és költési attitűdjeibe, segítve a célzott üzleti döntések meghozatalát és a generáció hatékony megszólítását.
Digitális szokások
Mikor és hol aktív a Z generáció az online térben?
Értékek és életstílus
Mi befolyásolja a döntéseiket és preferenciáikat?
Vásárlási döntések
Hogyan befolyásolja az életszakasz a márka- és fogyasztási preferenciáikat?
Pénzügyi szokások
A Z generáció jövedelmi helyzete és költési attitűdjei

A Z generáció...
73%-a
elpártol egy márkától, ha a termékei nem felelnek meg az elvárásaiknak - ez a legmagasabb arány az összes generáció között.
4.6 órát
tölt átlagosan az interneten naponta
Közreműködők

A Diverzum Magyarország legnagyobb diákhálózata, amely több mint 275 000 regisztrált diákot kapcsol össze a márkákkal. A platform lehetőséget biztosít a brandek számára, hogy könnyedén elérjék a Z generációt és exkluzív kedvezményekkel, illetve célzott ajánlatokkal építsenek hosszú távú kapcsolatot a fiatal fogyasztókkal. Emellett adatvezérelt elemzésekkel segíti a cégeket a vásárlói szokások mélyebb megértésében és hatékony marketingkampányok kialakításában.

A Quantum Magyarország leggyorsabban növekvő diákszövetkezete. Úttörőként 100%-ig digitális működést alakított ki szolgáltatására, amivel az első hazai, teljesen digitális iskolaszövetkezet lett. 2020-as indulása óta már 800+ céges partnerrel, több ezer aktívan dolgozó diákkal és havi 100.000+ diák elérésével dolgoznak azért, hogy a legmodernebb technológiai megoldásokkal támogassák a diákok és egyetemisták sikeres álláskeresését, a cégeknek pedig a piacon egyedülálló, megbízható diákfoglalkoztatási megoldásokat kínáljanak.

Steigervald Krisztián közgazdász, tréner, mentor és generációkutató, a Generációk harca és a Generációk harca a figyelemért könyvek szerzője. Több mint 20 éve kutatja a generációk közötti különbségeket, és előadásaival, tréningjeivel országszerte segíti a szülőket, pedagógusokat és vezetőket az önismeret és a hatékony kommunikáció fejlesztésében. Tanácsadó cége, a SteiGen, innovatív megoldásokat kínál egyének és szervezetek számára az önismeret, tudatosság és hatékonyság fejlesztésére, élményalapú tanulással és modern eszközökkel.
A PwC Magyarország piackutatással is foglalkozó csapata (ex-GKID) 2024 októberében csatlakozott a vállalathoz. Az e-kereskedelmi, retail és logisztikai iparág meghatározó kutatási és tanácsadó szakértőiként egyedülálló tudásbázissal és piacismerettel rendelkeznek. A PwC tagvállalatok a világ 151 országában jelenlévő PwC-hálózat tagjai, amely mintegy 360 ezer szakértő segítségével nyújt minőségi könyvvizsgálati, adótanácsadási és üzleti tanácsadási szolgáltatásokat, így segítve hozzá ügyfeleit a számukra fontos értékek megteremtéséhez.
A kutatás támogatója:
