Fogyasztói kutatás Munkavállalói kutatás

Megérkeztek. Z generáció mint munkavállaló kutatás

Ismerd meg a Z generáció munkavállalási szokásait, munkaerőpiaci attitűdjét és értékrendjét.

Érdekel

A kutatásról

Kutatásunk betekintést nyújt a Z generáció munkavállalási szokásaiba, értékrendjébe, munkaerőpiaci attitűdjeibe, segítve a Z generációs fiatalok célzott toborzását és hatékony megszólítását.

Letöltöm a reportot

Munkavállalási szokások

Álláskeresési preferenciák és értékrend

Az ideális munkahely

Milyen munkahelyre vágyik leginkább egy Gen Z fiatal

Karrierépítési szempontok

Készségek, fejlődési utak, döntési pontok gen z munkavállalóknál

Megtartás és jövőkép

Job hopping, megtartás, tervek és elvárások

A Z generáció...

3 év után

elpártol egy cégtől, ha nem látja az előrelépési lehetőséget.

43%-ának

a sikeres karrier mellett hasonlóan fontos a családalapítás

Közreműködők

A Quantum Magyarország leggyorsabban növekvő diákszövetkezete. Úttörőként 100%-ig digitális működést alakított ki szolgáltatására, amivel az első hazai, teljesen digitális iskolaszövetkezet lett. 2020-as indulása óta már 1000+ céges partnerrel, 50.000+ regisztrált diákkal és havi 120.000+ diák elérésével dolgoznak azért, hogy a legmodernebb technológiai megoldásokkal támogassák a diákok és egyetemisták sikeres álláskeresését, a cégeknek pedig a piacon egyedülálló, megbízható diákfoglalkoztatási megoldásokat kínáljanak.

Steigervald Krisztián közgazdász, tréner, mentor és generációkutató, a Generációk harca és a Generációk harca a figyelemért könyvek szerzője. Több mint 20 éve kutatja a generációk közötti különbségeket, és előadásaival, tréningjeivel országszerte segíti a szülőket, pedagógusokat és vezetőket az önismeret és a hatékony kommunikáció fejlesztésében. Tanácsadó cége, a SteiGen, innovatív megoldásokat kínál egyének és szervezetek számára az önismeret, tudatosság és hatékonyság fejlesztésére, élményalapú tanulással és modern eszközökkel.

A Diverzum Magyarország legnagyobb diákhálózata, amely több, mint 220 000 aktív diákot kapcsol össze a márkákkal. A platform lehetőséget biztosít a brandek számára, hogy könnyedén elérjék a Z generációt és exkluzív kedvezményekkel, illetve célzott ajánlatokkal építsenek hosszú távú kapcsolatot a fiatal fogyasztókkal. Emellett adatvezérelt elemzésekkel segíti a cégeket a vásárlói szokások mélyebb megértésében és hatékony marketing kampányok kialakításában.

2024 októberében csatlakozott a vállalathoz. Az e-kereskedelmi, retail és logisztikai iparág meghatározó kutatási, tanácsadó szakértőiként egyedülálló tudásbázissal és piacismerettel rendelkeznek. A PwC technológiailag előremutató, emberközpontú hálózata 136 országban mintegy 364 000 munkatársat foglalkoztat. A könyvvizsgálati és bizonyosságot nyújtó szolgáltatásokban, adó- és jogi tanácsadásban, tranzakciós és üzleti tanácsadásban jártas szakértői segítenek a vállalkozásoknak a sikeres működés megteremtésében, felgyorsításában és fenntartásában.

Szerezd meg a teljes kutatást!